Adatlap
Regisztráció dátuma:2009-03-25
Utolsó belépés dátuma:2012-09-22
Évente kb ennyi időt töltök horgászattal: 30-60
Több napos horgászataim általában így szervezem: Hálózsákban alszom
Ha társasággal megyek horgászni: Baráttal/barátokkal
A horgászvizet így közelítem meg: Autóval
Kedvenc horgászmódszereim
Bojlizás, Hagyományos fenekezés, Pergetés
Legfrissebb feltöltött fotóim
Legfrissebb beszámolóm
Egy nyári napon,keresztapámmal és a szomszédokkal elmentünk pontyozni a Szavanna nevű bányatóra,Bugyi közelében!
Elég jó napnak néztünk elébe!Sok ponytot fogtunk 2-3kg-osokat!Átmentem a szomszéd helyére aki 2 horgászálással alrébb ült le,amikor odaértem természetesen pontyot fárasztott éppen!Szákolás,horogszabadítás és ment vissza!Újra csaliz,kukorica csonti!Bedobja rárakja a kapásjelzőt,épp hogy leült elkezdte felhúzni a jelzőt!Peti figyeld már,már ott is van mondta Sanyibarátom!Bevágott,szépen elindult de akkor még nemgondoltuk h mi is lehet a horgon!Amikor közelebb ért akkor igazán mutatta az erelyét,elindult lefelé!Volt egy kb 1,5méteres nádsziget közvetlen a part előtt bement a tövébe!Akkor jöttünk rá igazán h ez nem ponty lesz!Leült!Se előre se jobbra,se ballra,se semerre nemment!Nem akadhatott be azt hozzáteszem....:DFeszült a bot,feszült a damil egyszer csak egy nagy durranás,eltört a teleszkópos Daiwa bot!Még megvolt a hal(feltehetően harcsa)feszítette a damilt rendesen!A bot kettőben vt de a halmég megvolt de amikor ránéztem a damilra elpattant az is!:SAkkor lett igazán ideges Sanyibarátom is mert tudta h valószínű élete hala ment el!:SNem láttuk a halat de nem vt kicsi az 100%! A nap folytatódott a potykákkal!:) Nem unatkoztunk!:)
A harcsázáshoz otthon tartott piócákat amennyiben rendszeresen csirkemáj darabokkal etetjük rövid időn belül jelentős testtömeg növekedést érhetünk el.