2008. 11. 26

haladohorgasz98: törpeharcsázás,keszegezés,sügérezés.kárászozás

Sziasztok!Nagyon szeretek lemenni a lázbérci-viztározohoz!Az a baj vele hogy mi Budapesten lakunk csak egy telkünk van ott.Egyszer fogtam magam és mondtam apámnak hogy jó lenne lemenni a tóhoz.Odaértünk,de másnap már 9 órakor kezemben volt a spiccbot.Csontival horgásztam és eleinte fogtam egy kissebek keszeket aztán meg egy gyönyörü aranykárászt.Sajnos ez után sokat kellet várnom kb. 1 órát és nézem hogy dől az uszó nagyon megrántom,de nagyon huzza 3 perces várasztás után gyönyörü 1 kilós törpeharcsa lett belőle.Hazavittem és meg ettem isteni volt.Másnap mire felkeltem sajnos nem horgászni mentem hanem a Szalajkai-völgyre (Szilvásvárad).Délutánra hazaértem ujra lementem horgászni egyszerüen nem birtam ki hogy ne horgásszak.Na,de csak akkor ért meglepetés amikor lementem fogtam egy akkorra fekete sügért 1,5 kilós legalábbis nekem nagy,mint 10 évesnek.Holnap hajnalba szintén lementem horgászni de most már gilisztával.Akkor bukkantam csak nagy meglepetésre amikor fogtam egy 2 kilós csukát.Nagyon komoly volt.Mondtam apukámnak hogy ez a szerencse tóm.Csak egy volt a baj,hogy az utolsó napon voltunk.Nagyon boldogan jöttem Pestre és fél hét mulva ujra horgásztam.Még hozzá a Malom-tón.Sajnos nem sikerült semmit sefognom.Irta a nyereményre pályázo Boldog Bálint.Nagyon jó horgásznak tartom a Bokor Károlyt óriási harcsákat fog,meg a Walter Tamást is.Ennyit akartam irni nagyon szeretnék győzni?Jó lenne.Sziasztok