2009. 10. 27

shimano13: Váratlan csukák

Egy napos, ugyanakkor szeles napon indultunk útnak megnézni, hogy mi a helyzet a parton. Semmi értelmét nem láttuk a horgászatnak, ezért össze se raktuk a felszerelést, és haza is mentünk. Délután, mikor csillapodott a szél, gondoltuk, újra lemegyünk és megpróbáljuk. Ekkor egy vitorláskikötőhöz vezetett az utunk. A vitorlások általában jó haltartó helyek, szívesen bújnak meg alatta csukák, sügérek, akár balinok is. Ezért a twistert gondoltuk a legideálisabbnak, mivel ezekkel lehet a legjobban tapogatózni fenéken, vagy vízközt is. Twisterrel négyünk közül egyikünknek se sikerült halat fognia. Ezután én még mindig bíztam abban, hogy rejt csukát, vagy csukákat a kikötő. Ezért egy körforgót akasztottam a kapcsomba, és elkezdtem a vitorlások mögé dobálni. Körülbelül a 4. dobásból el is kapta egy szép 46 centis csukesz. Nem volt egy ,,vad" típus, bevágás után fordult egyet, felfeküdt a víz tetejére, és hagyta magát partközelbe terelni. Mikor már közel járt hozzám, még egyet ugrott, és engedte is magát kiemelni. Készült róla néhány fotó, és vissza is engedtük. Ezután mindenki körforgót tett fel, és vallattuk tovább a vizet. Pár perc elteltével újabb kis csuka verte le a körforgót. A kapása nagyon élvezetes volt, mivel látszott az egész a tiszta vízben. Úgy 38 centis csuka lehetett, de jobban harcolt, mint a 46-os. Ezután sem adtuk fel, dobáltunk tovább. A következő hal egy narancssárga körforgóra nyúlt rá, amit Kornél fogott. Kb. 43 centis lehetett. Utána neki is sikerült még egy kis csukát fognia, és végül 4 csukával zárult ez a nap.
Hozzászólás
shimano132009.11.01.xD
pike0072009.10.30.az nemugy volt mert én fogtam az összeset és te nem is tudsz horgászni:P:)

A feketesügér (Micropterus salmoides) világrekordot egy bizonyos George Perry tartja 10,09 kg-os (83 cm hosszú) fogásával. A hatalmas zsákmányt az USA Georgia államában található Montgomery tóból emelte ki 1932-ben.