2009. 11. 09

Lacika6218: Szombat délutáni peca a családdal

Ezt a történetet azért osztom meg veletek,mert én még "fiatal"horgász vagyok!
Elmúlt szombaton reggel 7-óra körül keltem!Minden ment a szokásos modon,de valahogy nem találtam a helyem otthon!(Már Csütörtökön pecáról beszéltem itthon.)Kedves feleségem 9-óra körül meg is kérdezte nem mész pecázni?ÁÁ Nem tudom!-volt a válasz!Igazából süllőzni szerettem volna,de őszintén megvalva még nem süllőztem soha!Kicsit tartok tőle.Ahogy telt múlt az idő a feleségem jött,hogy neki menni kell a hobby-boltba.Elkisértük a gyerekkel!Nem messze van a halas is!
Ahogy kifordultunk a hobby-boltból azzal az íránnyal mentünk a halashoz.Megis vettem az etető anyagot,de pontyra!Haza fele meg is beszéltük,hogy ebéd után kimegyünk a közeli tóra.El is indultunk kb 2 órakór az út nem hosszú hamar ki is értünk.Elintéztük a jegyet és kerestünk egy helyet ami jónak is tünt!Szereltünk,botok a vízben!Egy ideig semmi,majd mozog a kapásjelző,berántottam meg is volt,de egy idő után megszűnt a húzás!Leakadt!Megint be dobtam,megint leakadt.Mint írtam kezdő vagyok ,de valami nem stimmelt.Nem volt jó.A horog! Nagyon kicsi volt.lecseréltem és kb.ugyanoda dobtam mint előzőleg.A kapásjelzőt raktam fel amikor elengedtem már indult is felfele.Futás!!!A botot felkaptam ez is meg van!Húztam csak óvatosan,de nem volt erő a bot végén gondoltam kárász lehet vagy valami hasonló,jött szépen nem volt kapkodás és lám egy ponty bukot fel! Meg is szákoltuk!Volt nagy öröm!!A család "Hó-hó"-ja pontyot fogott!!Lassan jött a távozás ideje így össze pakoltunk és elmentünk!Az egész család jól érezte magát és egy cseppet se bántuk,hogy az első kettő hal elment! Mert ez a 2 kg-os ponty akkora örömet szerzett nekünk, mintha megütöttük volna a lottó főnyereményt! :))))
Hozzászólás
zora752010.01.23.Aranyos írás:-) És végre egy férfi aki nem azt bizonygatja , hogy mekkora pecás, hanem felvállalja őszintén hogy igenis ő kezdő!A sokadik pontynak is így örüljél.És menj le süllőzni, valahol el kell kezdeni! Én is most akarok megtanulni.A gyerekek imádják vacsorára!:-))Görbüljön!!!
Lacika62182009.11.18.Köszönöm:)
marcell452009.11.17.szép volt gratulálok

A halak nem csak a kopoltyúkon keresztül beáramló vízből jutnak oxigénhez. A testüket fedő bőrön keresztül is jelentős mennyiségű oxigént választanak ki a vízből.