2010. 12. 07

Blero001: Nagyfőnök

Na akkor vágjunk bele a Nagyfőnők megírásába!
Sokat járok mindenfele a munkám kapcsán,és hallottam már mendemondákat egy nagyról ,ami mindenkit megtép, megtör..
Gondoltam,utánajárok,igaz-e a nagyharcsa..
Neki való idő lett az első helyszíní szemle,a víz már volt 18 fokos,már jóval előtte túl voltam a pergetett harcsákon,fogtam egész sekélyen, kissé beljebb, de már nem a mélyen.
Egy kölcsöncsónak, egy pádli, és egy könnyü kis piszéző kiséretében, elindultam a mende-mondák felé..azt a helyet, amit én harcsául gondolkodva elfoglalnék, hamar megtaláltam.
Vízrehajló fák, nyugis hely körbe a vízből kiálló dárdafák..eszményi,-de nem nekem!Itt tényleg lesz gond, ha van lakója! Hangtalanul lekötöttem a csónakot, majd figyelni kezdtem a vizet,nem sok minden történt..
Ráttettem a pecára egy mérőólmot, és találomra húztam 80cm-es eresztéket,azán ovatosan beeresztettem, de az uszó nem állt fel..visszbb huztam kissé, majd az újboli próbálkozásra sem állt fel,ekkor már kb 70 cm-nél járhattam!
Aztán kissé kölelebb raktam egy ráhajló bokorhoz, és eltünt az uszó!Nosza,csak megvan amit kerestem!Felhúztam bátran 20cm-t, és ott volt az uszó,beállva.Ezt körbetapogatva, megállapítottam, a legmélyebb pontját,azán kijebb is el kezdtem keresni, és megtaláltam a kűlső fekvőgődrőt is, habár nem volt még úgy kifürödve, ahogy szokták!
Rágyujtottam eg cigarettára, és néztem körbe, hátha valami jelet találok..Vagy 10 pecig semmi, néhány horgász tőlem vagyötven méterre, egy kisebb molon, meg néhány vadkacsa uszkál tőlem nem messze..Épp egy hsporit nézek, ahogy fáraszt valami, amikor egy hatalmas rablás volt a békésen úszkáló kacsák helyén,a kacsák felrepültek, de egy nem..az eltűnt, de úgy, mintha ott sem lett volna.
Na erre vártam,indulhatok, a hír igaz!
Két nap kihagyás utn, ismét elugrottam, megnézni, mi ujság...a mérőpecát belógatva tapasztaltam, bizony itt komoly vájármunkák történtek, még 20cm..Jelét nem láttam a halaknak,gondoltam valahol kint vannak..na még várok 10 percet, és indulok haza!Az idő vége előtt egyszercsak,egyrendes tolóhullám jött ki a bokor alól..hoppá! Besunnyogtunk?
Nemsokára,egyszercsak két hatalamas,hosszú sötét folt emelkedett fel az áttetsző vízben, a körvonalaik kirajzolódtak,hatalmasak voltak!Mint két atomtengeralattjáró, a felszín alatt!Láttam már néhányat így, de ezek mások voltak..Majd szép lassan visszasüllyedtek.
A kívánciságtól hajtva, hol áll a dolog, elhatároztam, ha lehet, mindennap meglátogatom öket.
Másnap még jóval pikadat előtt már ott voltam,pecát nem vittem.Mielőtt odaértem, már hallottam a csörtetést a testek csúszkálását egymáson..rendes lakodalom volt! Amilyen illik ilyenkor..Csak csináljátok, jár ez nektek..csak ügyesen!Pár napig kimentem naponta ,és naponta láttam a jelét ahogy védik ,óvják...ez a dolgotok!Aztán, vagy az ötödik nap, elromlott az idő, nem is mentem, minek, ilyenkor kussol, a front is hideg és nem hirtelen nagy meleggel tört be!
De egszercsak kisütött, és ismét meleg lett...És ismét ott voltam, még mindig peca nélkül,de nem tapasztalatam semmi jelét ,hogy ott lennének!Eltöltöttem vagy két órát ,és semmi nem történt..No majd holnap!
Aznap elég sok dolgom volt, így egész későn tudtam kimenni, de már felszerelkezve, és nadályokkal!Óvatosan megközelítettem a helyet, lekötöttem a csónakot, majd beállítva az eresztéket, egy virgonc nadály kiséretében belógattam a helyre. Kb 10percig nem történt semmi, majd egyszercsak óvatosan elindult az uszó kifelé..na itt vagy komám,gondoltam!
Persze ez nem kapás, ilyenkor csak kicipeli, mert zavarja, mert nem kell neki!Nem részletezem, megcsinálta még vagy háromszor, nem evett meg semmi trükköt.Nem voltam elkeseredve,volt már számtalanszor részem ilyenben, talán kacsa volt az ebéd...
Két nap múlva értem rá ismét,és ismét ugyanezt csinálta,annyival, hogy most mégkijjebb vitte..Otthagytam!
Aznap éjjel jött egy rendes vihar,igy másnap hajnalban már ott voltam ismét, és egy jó nagy tolóhullám volt a jutalmam,az érkezésre!Óvatosan lekötöttem a csónakot, a hely botvégre volt, és örömmel tapasztaltam, hogy ívnak a bokron a küszök..na most megleszel,gondoltam!
A pecát óvatosan belógattam a helyre, és az úszó, ahogy vizet ért, avval a lendülettel el is merült...Oltári nagyot vágtam be,féloldalasan, merthogy
felettem is fák voltak! A víz felrobbant szinte,a száraz fák szerencsére kitörtek, ahogy kifordult, mert ez volt a szerencsém,aztán elindult, és ment..szerncsére, talán másfeles víz volt,nem mélyebb,és a 300gr-os peca,a banax, a legduvább PP,és az owner, jól bírták!Éreztem nagyonnagy lesz,habár tisztában voltam a méreteivel...
Elindult mindenféle cövekek meg hajók felé, gondoltam ez nem lessz jó, mert a rájuktapadtt kagyló simán elvágja..szorítottam még a féken,de csak ment! Egy hangos reccsenéssel, az egyik ág eltörött, amihez ki volt kötve a csónak,átvillant az agyamon, ha ez kihúz a nyiltvizre, azt nem köszönöm meg..-egyszál pádlival!
Erre reccsenésre lehettek figyelemmel a pecások, mert egyre többen kezdtek szállingózni felém.otthagyva mindenüket! A féket szinte teljesen beszorítottam,eszembejutva egy jó barátom mondása,ha nem elég, ott van a vizpumpafogó...és mint a boxmeccseken a KO,kb olyan lehetett mert megállt, és fejreállt!Elkezdte túrni a fejével a feneket, a farka meg a levegőben,szobányi részen teljesen fekete lett az iszaptól a viz...Aztán gondolt egyet,és le akart feküdni,na ez nem lesz jó senkinek,bizva a pecában, ráhúztam!
Érezhette, hogy ez nem fog menni, mert elindult jobbra, ahol szintén tele volt a víz minden alkalmatossággal!Sikerűlt megállítani,erre elindult vissza, a fejreállósba,ismét fejreállás, tarkítva most olyan zsinórracsapkodásokkal, hogy öröm volt érezni,aztán éreztem, mintha tudnék egy kis zsinórt lopni!És láss csodát, ment!2mjött, egyet vissza...de egyre közelebb került!
Aztán megjelent a víz tetején, és elhűltem...ha meglessz ,hogyan fogom behúzni a csónakba! Eléggé elkészült az erejével,de nem adta könnyen, habár, szerencsémre, a csónak mellett, már kicsi volt a víz..és egyszerre ott volt,a csónak oldalánál.Az mindjárt beugrott, haezt oldalt akarom behúzni, tuti a fürdés, borulással egybekötve!Nagynehezen elnavigáltam, a csónak faráig, majd megpaskolva néhányor a fejét, egy nyugodtt pillanatában, az odakészített gaffal az álla alá nyúltam, és amikor már biztos fogást éreztem rajta,letéve a botot ,két kézzel fogva, elkezdtem befelé húzni,és csak húzni, mert nem akart elfogyni!
És egyszer csak bent volt,a Nagyfőnők!
A horog a szája szegletében, a zsinor kb 3 m hosszan tiszta nyálka..és csak nézett felém, nem vádlóan, benne volt a nézésében a büszkeség, az a pár eltörött bot, a párszázméter eltépett zsinór, és a tekintete azt mondta:Öreg! Te voltál a jobb!Eddig én gyöztem, de most...
Hát igy történt Magnum komám!
Hozzászólás
Blero0012010.12.14.Én meg holnap elmegyek lógatni....majd csak lesz valahogy...
Jó éjt!
kopaszkukac112010.12.14.Na lefárasztottál megyek aludni,már csak 3-or kell felkelni és végre vége,jocakát.
Blero0012010.12.14.Nem bizony..csak ne szeretne annyira könyvtárba járni....
kopaszkukac112010.12.14.Szépek lehettetek,gondolom Sten nem unatkozik veled.
Blero0012010.12.14.Á..az semmi...az volt a valami, amikor a Vitara cabrióba magam mellé szíjjaztam,egy sállal a nyakába...szemüveggel! Na az ütős volt,mint a hangszer!
kopaszkukac112010.12.14.Azért megnéznélek 1 Sten-el sétáltatás közben.
Blero0012010.12.14.Nálam nincs ilyen gond,a yorkik kb 16-18évig húzzák...
habár néha neki is megmutatom a kandallót..ha nem viselkedik!
kopaszkukac112010.12.14.Hu most kirázott a hideg az én Zeuszom 11-éves,virgonc még de már keresgélem neki a helyet az udvarban,de majd ez lessz sajnos a dolgok rendje
Blero0012010.12.14.De..egy nagy kazánban...
Büszke voltam rá..na nem is mint a kutyára, hanem mint a nevére...kölyökkorában kb 3 napig gondolkodtam,melyik lenne a leghülyébb név amit egy kutyának lehetne adni....
kopaszkukac112010.12.14.Nemá
Blero0012010.12.14.Meg...habár Béla tavaly felgyulladt...
kopaszkukac112010.12.14.Biztosan megbántottátok Bélát,de lehet hogy csak jót akart nektek.Ő megkereste a vadat a többi a ti dolgotok lett volna.És mi lett a dolog vége-mindenki megmenekült?
Blero0012010.12.14.Az én német juhászom csak félig volt az..lehet ezért nem vittem magammal sosem horgászni...
Egyszer csinált egy sztorit,valószinű, hogy az élete sztorija volt..sétáltunk a Zala torokban vele a jégen , amikor kisvártatva eltűnt a parti nádasban, majd néhány másodperc múlva az egész nád megbolydúlva,Béla,mert hogy ez volt a becsületes neve,loholt,nyomában kb 100db vadsertéssel...vágtatott felénk, és kisbleró csak azt nyögte,:Béla a k..va anyád,menj innen...
kopaszkukac112010.12.14.Az első németjuhászom szokása volt hogy lefeküdt a potokhoz,aztán mikor a csörgös felcsattant jókat vonyított,sokszor bevágni sem tudtunk a röhögéstől.
Blero0012010.12.14.Halfarkas megfogta...és nem sajnálom tőle! Ez a hal az Ő hala..nem másé, mert kiülte!
És azért fogta meg, mert a fél életét kint tölti, és csak néz és vizsgálódik, mert a fél életét kint tölti....
és még a pecát sem veszi elő....csak keresi a jeleket...
Blero0012010.12.13.Egy haveromnak is volt labradora...elvittem vitorlázni feleségestől,gyerekestől ,kutyástól,aztán amikor valahol kikötöttünk,kiválaszotta magának alegnagyobb döglöttbusulót,és gyönyörüen belehempergett...olyan ordenáré szaga volt,hogy a haverom felajánlotta,átlátva a helyzetet,hogy akkor ő most maradna...
Én a yorkimat viszem ki néha, ő meg elugatja a halakat....ki nem állhatja a PP hangját....
qruka2010.12.12.Blero-Gyerek még nincs...nem érek rá csinálni...a labradorom meg szót fogad :-)...néha velem jön,és csak figyeli izgatottan a csuxokat...N
Blero0012010.12.12.Na de ennyire?
Összeszedte magát kisbleró,az éjszakai müszakból...kimegyünk megdobálunk pár süllös pályát..
Csőváz!
kopaszkukac112010.12.12.Blero.
Ez sajnos evvel jár,én is ezt tettem ,és valószínü hogy így fogok járni csak már tartanák ott!
Blero0012010.12.12.qruka!
A legfontosabbat el is felejtettem..
Ha netán rendelkezel fiúgyermekkel,aki szintén horgászik, ne hagyd, hogy a cuccaidból fejlessze a saját készletét...nekem már tele van kisbleróval a t...m!
qruka2010.12.11.Köszi..jó éjt...harikkal fogok álmodni...francba:-) N
Blero0012010.12.11.Tényleg fáradok..ha lefordult a csónak alá, jó mélyre ledugtam a botot,aztán alatta oldalról körbekerítve átvettem,na ezt bírta a Spori....
Amikor még nem voltPP,dobáltunk mindennel..favorizálta mindenki azt amije épp volt...szpájder,fájerlájn..evvel az uttóbbival nem volt semmi baj, csak az, hogy nagyvolt a hangja, és jópárszor észrevettem, hogy a csendes éjszakákon elzavarta a halat, már dobás közben....
Mára ennyi, mert kezdek fáradni,meg még innék egy fröccsöt is..
Jó éjszakát!
Blero0012010.12.11.Ja bocs,de a botok..igen,ezek nagyrészt megfordultak a kezemben...
A Sporinál, van egy nagy külömbség a többihez képest, hogy van benne anyag..jó kell hozzá némi kondi,de eldobálom estétől reggelig...
Blero0012010.12.11.Nézd!
Annak idelyén fingja nem volt senkinek, hogy shaddal, is lehet fogni lent...aztán találtunk egy jó mély kőrézsüt,jó húzós vizzel,és én felraktam...na ott elment a gyár egyévi termelése..nem azért mert beszakadt, hanem mert szétszedték!
Ha jól emléxem egy éjszaka nekem a csucs 19 db volt..ennyire tellet, az erőmből,tovább nem bírtam, néha pihenni is kellett!
Aztán már rutinosak voltunk, mer egy tucat woblert tettünk ki magunk elé,aznap éjszakára,a shadból!A legtöbb amit tudtam eggyel fogni, az 4 db volt..de legtöbbször csak 1-2!
A favorit a J13,amit sosem szedett szét,a 15 évvel ezelőttieket is használom a mai napig..némelyikük már többszöri átfestés után...
De ugye ezt nem tudtam ott használni, ahol a shad szedte
Aztán a katica! Na az végképp bírta,max, ha a köre kidobtam, és letört a csőre,akkor nem...
És a kínai! Az is megér egy misét!
A shadokat annak idelyén, amikor még finn volt,a zsinorbefüző drót a terelőlapkában, egyben volt a horogtartókkal..Ma már nem,ma egy kis omegadrót van benn a műanyagban és kész..
qruka2010.12.11.Basszus,hihetetlen hogy mindenki a sportexet dicséri....és a daiwa,shimano,cormoran,balzer,byron...mik voltak esetleg a nagy csalódások..mik törtek?...és általában ha lefordul a csónak alá?...wobblerek -mi az ami szted gyenge felépítésű,és mi ami gyárilag is ok?...kétrészes rapalák?...shad rap...na ha nagyon ki vagy ..ráér holnap...köszi N
Blero0012010.12.11.Na,itt vagyok..folytatom!
A nagyfőnököt,kb 15 perc alatt fogtam meg,igaz nagyon rákészülve,mert tudtam, nem igazán lehet hibázni...0,56 PP,asszem 70 kg fölött lehet a szak.szilárdsága...
Az hosszú évek során sok bot, és orsó ment a ...levesbe! van néhány, amelyik az én balf...m végett ,volt amelyik a minősége végett...pedig hittem benne!
Aztán az igazi erőpróba kűlhonban történt, ahol letisztultak a formák...
Egy kissé konzervatív lettem ,valamiért a Sportexek maradtak,azok nem törtek...ebből van néhány...Azt hozzátenném, hogy pl a háromméteresnek teljesen más a karakterisztikája, mint a 2,7m-esnek...
És ha a balatonon pergetek harira,nem mindegy hogy hol, és mivel dobálok,ezek határozzák meg a használt botot!
Az orsók? Nos egyszerű volt,mert széthullottak! Egy kivételével,és ez a banaxsi1300..ennek mindjárt az első héten eltört a hajtókarja,megcsináltam ua ezt csak rozsdamentesből...azóta bírják....Talán 10 éve, hogy az első pár db-ból kaptam egyet,azóta is használom...meg még néhányat...
A kereső pecáknál meg van jópár,akár múzeális is,pl Shakespeare President,csigás hajtóművel,sosem hagyott cserben,sem a fékje...
Talán valamivel könnyebb a helyzet, mint a süllőpergetésnél..ott bizony egy kazal botra van szükség...
Üdv..bocs ha sok a hely.ír. hiba,de nem absztinens vendégeim vannak...
Blero0012010.12.11.Kezdeném a haripergettyűkkel..
A kora tavaszi modellek lájtosabbak,nagyon korán nem kell igazán nagyba gondolkodni, ha meg netán mégis..hát istenem! A remény hal meg utoljára!
Van a speed aspius,ami szerintem minden csak nem az...átrakattam a nyelét, egész jó lett,és még annyi, hogy a ráirt grammok nagyon alá vannak kalibrálva...
Hasonló, és erre az időszakra való,a Berkley lighting rood, talán kicsit akciósabb...vele idén fogtam egy harminchármasat...a meppsest...
Aztán ahogy melegszik, attól függ épp hol vagyok,part, vagy csónak,2,7-3 m a bothossz!
És a jó öreg HM Turbó spin..100-150gr! ebböl van kettő, az előbbi hosszal!
Kb 10 évesek, még nem tudtam eltörni...
A fészkes, vagy kereső pecák durvábbak..300gr...
Bocs de vendégeom jöttek, majd folytatom!
Üdv!
Blero0012010.12.11.A csux tuti hosszab ideig fogható..jég alatt elég nehéz lenne kuttyogni...
Kezdeném a végével!
A jégveszte után...valószínű azonnal...én megszoktam várni az első pár nap stabil jó időt, ahogy a szélvizek kissé melegednek...van egy feneketlen gyomor,amit meg kell tölteni!
2 éve volt, hogy egy partszakaszon állva,kb 11 órakor, verőfényes napsütésben,a melegedő vízre kijövő pontyok közt látványosan végiggyalogolt néhányszor..a mélység ott kb1-1,2 m volt..a másfél -2 kg-os pentyeket öröm volt nézni, ahogy ugráltak szét...
Csinálok egy fröccsöt, aztán sorolnám a pecákat...
qruka2010.12.11.áá bocsi a helyesírásért..felszereléseidről,hosszabbat,mozdulnak....fár adt vagyok,kikészítettek a halak:-)
qruka2010.12.11.Blero001:Irnál pár dolgot a haris felszerelédesidről....kezdek bekattanni rájuk...meglepem karira magam vmivel:-)...csónakból,és csak rövidbotot vennék...és egy picit hosszabat is pergetni...mondj kérlek vmi ütős használhatót...,esetleg orsót is...ja és tapasztalataid szerint mikor mozdolnak meg először,kb.hány fokos vizben kezdenek ébredezni....A csux jobb hal-kap egész télen:-))..köszi előre is,jó fröccsözést N
Blero0012010.12.11.Nagy lesz..csak még az orsótartó nem jött össze....De igérem ,a forgatásra, és a reklámfilm elkészítésére elhívlak!
kopaszkukac112010.12.11.És ha kell itt a környéken szívesen segítek a cucc terítéséban,némi jutalékért!
kopaszkukac112010.12.11.Jó lessz csak ha késsz és küldessz nekem is,FÉLÁRAT SZÁMÍTS FEL ÉRTE!
Blero0012010.12.11.Hát van bajuk...ezért írtam, azt a szupercejgot neked...na az ütős lesz,az lever mindent...teljesen új fejlesztés, és mivel nincs benn annyi forgó alkatrész, biztos nem fog darálni...
kopaszkukac112010.12.11.Igen tegnap én is a boltokat jártam,elég nagy a választék bár az orsók minőségi romlásán meglepődtem.(már az árukhoz képest)
Blero0012010.12.11.Kukac!Olvasgatom a sok hirdetést...jobbnál jobb botok,orsók!de nem hirdeti senki, hogy a jobb keze is eladó....
Blero0012010.12.10.Szerintem a lax a nyomába nincs...
kopaszkukac112010.12.10.Na baszki most hogy olvaslak titeket rájőttem hogy lódítottam eggyet,a fustölt lazac az hal? mert ha az akkor azt szeretem.(és nem azért mert lazac)
Blero0012010.12.09.Pedig nem kell hozzá túl sok gimnázium...egyszerű, és eszméletlen jó...én gázzal nyomom...,merthogy 72-74 fok az ideális, és felette van a külön fürészporostárcsa, ez felett meg a zsirfogó..meg egy thermometer...meg egy kb40cm átmérőjű cső....A compedli füstölve, az mindent visz...
molamobil2010.12.09.A füstölt hal jó kaja, én nem értek a füstöléshez, de gyerekként sok angolnát ettem füstölve, az finom volt! Ritkán szoktam makrélát vanni a teszkóba
Blero0012010.12.09.Ragardának!
Az van, amit írtam!
Sajna évente egyszer jutok el oda...
RAGARDA662010.12.09.Üdv Blero!
Lenne egy kérdésem, privátban elküldtem!
Blero0012010.12.09.Igy igaz!
Azért ha egy jót akarsz harizni, vagy compózni fagyás után ,csörögjél!
halfarkas612010.12.09.köszi ha jön jön ha nem jot pecáztam és nem a netnél ülök
Blero0012010.12.09.Hát ott van gazdagon....könnyen királykodsz ott..igaz megdolgoztál érte,ha valaki sajnálja tőled, az olyan, mintha tőlem sajnálná..márpedig tőlem senki ne sajnálja, mert én sem sajnálom senkitől...Az én halamat én fogom meg,másét mag más...Szedegéld őket Öregem!Görbüljön!
halfarkas612010.12.09.van olyan rész is ott ahol 1,2-15 és van buvohely böven most meg nincs senki aki rámülne
Blero0012010.12.09.Nálam az van, hogy viszek fürdőgatyát, ha megyek ...sajna ilyenkor télvíz idején nem valami jók a fotók,mert a melegvíz nagyon nagy párát ereszt...
Peca után szoktunk egy jót csobbanni,így egész a nap...
Jó az a hely amit mutattál, és szerintem is ott keresd, ahol mondtad, vagy a bedőlt fáknál...nem kell feltétlenül mély víz....
halfarkas612010.12.09.blero én majd csak holnap megyek ki mert a helyet amit mutattam most jönnek be a keszegek és velük a harik
Blero0012010.12.09.Én meg holnap reggel fogok pár sügeret..egész jól rabolgattak...délután meg kimegyek compózni...fogok pár darabot, mert szeretem füstölve..veri a pisztrángot, de rendesen! a fél kilóssak a legjobbak, erre a célra...van két füstölőm,az egyik 6 db-os, a másik 18...nagyon király!..45 perc,és kész van...igaz előte egy nap a pácolás...
halfarkas612010.12.09.Hali blero! Ja elég szar lett az idő de legalább itt nálunk az északi a halat behozza és lehet fogni már aki kitarto.
Blero0012010.12.09.Grat Halfarkas!
Megdolgoztál érte!
Asszem a mai hareszozásnak lőttek..elég hernyó idő van...
halfarkas612010.12.09.egy balin
Blero0012010.12.08.Élvezi, aki élvezi!
Aki meg szenved,hát istenem...
Mi volt ma Halfarkas?
kopaszkukac112010.12.08.Na csak nyomazsd,aki tudja miről van szó az nagyon élvezi amit írsz.
halfarkas612010.12.08.blero nagy vagy
Blero0012010.12.08.Kakuszi! De hát mint írtam néked, én ezen munkálkodtam,csak nem engedtek szóhoz jutni...
Ma is fogtam kettőt, egy kicsit, és egy mégkisebbet..Cukik voltak, kapták a pusszancsot..!
kopaszkukac112010.12.08.Na látod Blero eltelt 1 nap és semmi kritika vita veszekedés,én várom a következő sztorit (csak a fotóval vigyázz kérlrk)
Szerintem ez volna a követendő példa és a jó irány!
Blero0012010.12.07.Szia gyerekek!
Mindenkinek nem tudok megfelelni, lehet nem is akarok...megírtam volna mindjárt, csak nem hagytak....de utólag sikerült..!
Magnum972010.12.07.Itt csak a sorrenddel van baj...Előbb ezt kellett volna majd a kép...
Blero ígérd meg legközelebb nem egy vendéglátóipari egység lesz a háttér hanem valami nádas vagy a Balaton vagy ilyesmi,hidd el jobb lesz mindenkinek...!
üdv..
RAGARDA662010.12.07.Üdv Blero!
Jó volt olvasni, feledteti kicsit a képet!
rakci2010.12.07.Tökéletes írás! Jó volt olvasni!
kopaszkukac112010.12.07.Ja és látod most tisztelegtél A NAGYFŐNÖKNEK!
kopaszkukac112010.12.07.Hu Bleró egésszen beleéltem magam nagyon jó,inkább erre fordícsd az időt.
Köszönöm.
molamobil2010.12.07.Jó kis élvezetes írás! Még ilyen cserkelő harcsázásban nem volt részem! Azért én úgy éreztem az írás végén, kicsit megsajnáltad a halat, dehát ez van mérlegelni kell, ha úgy dönt az ember, hogy viszi tisztelettel kell azt tenni, hogy a legkevésbé járjon a hal szenvedésével!
halfarkas612010.12.07.szép történet aki élt már át ilyet annak a hátán is feláll a ször.

A jól bevált harcsázó technika a kuttyogatás ősi magyar horgászmódszer!