2011. 12. 26

szaxi98: Boldog karácsonyt by Duna

Karácsony első napján , korán a Dunára igyekeztünk ! Még rendesen sötét volt amikor kiszáltunk az autóból , gyorsan összeszedelőzködtünk , és már a csónakkal haladtunk a meghorgászandó hely irányába . Hamar ott is voltunk . Sötét volt , alig lehetett látni , amikor először dobásra lendítettem a horgászbotomat ! Jó messze el is szállt a 30g-os fejjel a Mann's Shad Hy- gumihal ! Harmadik dobánál , már jó idejet léptettem magam felé a plasztikcsalit , amiko egy akadótéreztem , könnyedén átpöcintettem fellete , és vártam , és vártam , minden pillanat óráknak tűnt , amikor eljött amire vártam , órási ütés . Határozott bevágással , megakasztottam ! Megállt egyhelyben és cask rázta magát , már most éreztem hogy nagy hallal van dolgom . Próbáltam húzni kifelé befelé , mindenfelé de nem nagy sikerült , amikor egyszer csak elindult befelé és a fék csak " ziiii ziiii" . Ezt a nagyobb kirohanást egy ujjab porbálkozás követe ismét befelé , most sikerült megállítanom , és átestem a holtpontom amikor már én próbáltam a kezembe venni az irányítást ami sikerült is. Hamar a csónak közelbe ért . Itt ismér egy kirohanás jött csak ment befelé és csak tolta magát . A csónak mellet még nem láttam meg , áltt rezzenéstelenül a csónak mellet , amikor felfelé ment . Hagytam csak hadd jöjjön felém , és ekkore elkezdtem felfelé pumpálni , és jött , vízközt újra elkezdett táncolni . Nem kis idő múlva már nagyon közel volt a felszínhez , ekkor rátekertem az orsóra és közelebb húztam . Édesapám remekül szákolta meg a kapitális tüskéshátut . Egyből gratuláltunk egymásnak . Aztán jött a gyors mérlegeles , saccra olyan 10-es , a mérleg azomban : 11 kg 20 dkg-om mutatott . Ezzel ujjabb egyéni csúcsot állítotam fel. Gyönyörű arányos fogas volt .

Hát így történt a csodás karácsonyi ajándék !
Kívánok mindenkinek kellemes , békés és ilyen szép élményekben gazdag Karácsonyt és Boldog új évet !
Hozzászólás
rapsic0012012.01.04.Kihagytam egy betűt.Várhat Rá..d.
rapsic0012012.01.04.Szaxi!Remélem nem veszed kötözködésnek,v.kioktatásnak,de a félig angol cím nem szép megoldás,a hemzsegő durva helyesírási hibákkal meg ha nem foglalkozol,nyári peca helyett könnyen pótvizsgára készülés várhat rá.A fogásodhoz természetesen gratulálok!
Vili742012.01.03.Gratulálok itt is a halhoz, illetve a részletes élménybeszámolóhoz. Köszönöm a jókívánságokat, és BUÉK!
Gabko2012.01.03.Gyönyörű, gratulálok!
kohicmikop2011.12.26.Gratulálok! Nagyon szép fogás! Az ilyen gyerekekből lesznek késöbb igazi természetszerető, normál gondolkodású felnőtt horgászok! Látszik hogy nem pokémonon cseperedsz! Gratulálok édesapádnak is, hogy megszerettette veled ezt a remek hobbit! További, hasonlóan szép fogásokat kívánok! Neked is Boldog Karácsonyt!
akoslehel2011.12.26.Itt is gratula !!!!

A viza íváskor akár 7 millió ikrát is lerakhat, azonban csak 12-18 éves korában éri el az ivarérettséget. Hossza elérheti a 9 métert, súlya pedig az 1500 kilogrammot. Akár 100 éves koráig is élhet.