Legfrissebb beszámolók
2008. 10. 20
Körülbelül 12 éves voltam mikor mint minden nyáron nagyapámmal kimentünk a Tiszai nyaralóba. Egyszer úgy 6 óra tájt kimentünk a vízre ladikkal a Szerb
Horgászélmény:
A pontyfogás

Tavaly tavasszal az egyik reggel úgy döntöttünk, kimegyünk horgászni tőlünk egy nem
2008. 10. 09
Valaki megkérdezte tőlem miért mindig csak szomorú dolgokról írok a blogomba?!

Ezért elhatároztam igyekszem valami vidámat is írni.
2008. 09. 24
az elsö pongyom 2 kilos és tavon fogtam de ugy hogy egy rántásra akartam de rámszolt ismerösö hogyez nem fojoviz de amugy joálmény volt
2008. 09. 05
Somogy megyében található Gerézdi-Tavakon töltöttük barátaimmal egy hosszú hétvégét. Délután 1 óra körül lehetett mikor éppen a készülő horgásztavon n
2008. 07. 14
Szombat este történt. 5 süllőt fogtam, ami igen ritka egy éjszaka alatt.A haverjaimnak akik megtanítottak nekik is max. 3 volt egy éjszaka termése. S
2008. 07. 08
Az igazsághoz sok dolog hozzátartozna, ha leírnám. De nem teszem. Így most egy kicsit csonkított verzióban közlöm első igazi, hamisítatlan horgászélmé
2008. 06. 24
Az első fekete sügerem és ha jól tudom az első idén a tavon. 19,30-kor kb. tompa rávágásokat észleltem rapala original 9s-re bevágtam éreztem a hala
2008. 06. 22
Ez a hal este 12-kor jött meg:) nagyon gyenge kapást mutatott, a nyeletőfék megse szólalt. GondoltaM retúrpontyot fogtam mert alig húzott. Mikor a par
2008. 06. 20
Reggel fél hat tájékéban kapott csontira. Etetőanyagnak kukoricadarával és búzával összekevert Top Mix Spice Dévér etetőanyagot használtam egy kevés m
2008. 06. 13
Csütörtök reggel 7-re értem ki a Péteri horgásztóra.Amúrt és pontyot akartam fogni feederbottal.A nádas elötti részt szemeltem ki célpontnak.Bedobtam,
2008. 06. 06
Édesanyámmal és nagymamámmal 2007-ben, húsvét hétfőn ellátogattunk a Királyréti horgásztóra.Reggel hatkor indultunk és már kint is voltunk nyolckor a
2008. 06. 02
24 ÓRÁS HORGÁSZVERSENY

HÉVIZGYÖRKÖN

Helyszine Hévizgyörk
Dátuma: 2008.julius 5. S
2008. 05. 28
Ez nem teljesen igaz, mivel kisgyerekként apámmal elég sokat jártam pecázni, de felnőttként még soha, mindenesetre címnek azért ez is megteszi. Történ
2008. 05. 16

2008. 05. 15
Sziasztok! Fehérvárcsurgon 17-én pergetőverseny lesz! aki tud jöjjön!5kor lesz a Start!
2008. 04. 25
Hárosi-öbölben pergettem egy szép hétvégén. Egy idelyig nem jött semmi aztán beindultak a mély és a sekély vízben egyaránt élmény volt a nem olyan na
2008. 04. 19
Az év első horgászata igazán jól sikerült. A barátommal ketten mentünk ki horgászni. Előtte már be volt etetve kukoricával és búzával. 2 óra kapástala
2008. 04. 14
Nem rég apukám vett egy nyaralót Soroksáron unatkoztam ezért mint mindig lementem pergetni 4 órakkor 8-kor kapásom volt és 1kg 10 Balin volt az okozój
2008. 04. 13
Olyan dolog történt velem míg még soha.
Pont most voltam a barétommal kinn egész napra a tavon ész épp a kárászok ívásaa közben dobtuk be a hor
A pikkelyek alatt található halbőr két rétegből áll. Az egyik a hámréteg, mely tartalmazza azokat az apró nyálkasejteket, melyek a halnyálkát termelik és a bőr felszínére juttatják (ez a nyálka egyrészt védi a halat a kórokozóktól, másrészt sikamlóssá teszi a testét). A másik az irharéteg, mely vérerekkel, színsejtekkel és idegsejtekkel teli kötőszöveti rostokból áll.