Legfrissebb beszámolók
2012. 02. 28
U
2012. 01. 08
Egy vasárnap délelőtt megcsörrent a telefonom, Kálmán barátom volt az, és mondta hogy mennyünk ki menyhalazni, mert tegnap már voltak kint és fogtak
2011. 12. 27
Sziasztok !
Régóta érlelődik bennem a gondolat,hogy megosztom Veletek a csuka pergetésével kapcsolatos tapasztalataim egy részét,bizonyos tévhi
2011. 12. 26
Karácsony első napján , korán a Dunára igyekeztünk ! Még rendesen sötét volt amikor kiszáltunk az autóból , gyorsan összeszedelőzködtünk , és már a cs
2011. 12. 23
Egy decemberi hajnalban édesapámmal korai horgászatra szántuk el magunkat . Fel is keltünk tisztelségesen fél 5-kor . Még sötétben a csónakhoz értünk
2011. 11. 18
Az első harcsa…

A legtöbb horgász titkos vágya egy gigászi hal kifogása. Van akinek sikerül, van akinek nem. Nekem szerencsém vo
2011. 10. 27
Október 25-én este fél 8-kor halőreink több napos előkészítő munka után sikeresen tetten érték a rabsicokat a Füzesen. G.I. csónakkal és varsákkal dol
2011. 10. 10
Pisztrángozás az El Cardeneren

Július 24.-én délután hirtelen döntöttem el,hogy komoly kihívással nézek szembe.Igazi vad környékre vágy
2011. 10. 06
Ha azt a folyó nevet halljuk,hogy Ebró,akkor mindenkinek a nagy harcsák és kapitális pontyok jutnak az eszébe.Sokaknak közülünk sikerült is eljutni er
2011. 09. 03
Világbajnok a Magyar Pergető Válogatott!!
Párosban Péli Zoltán -Szegedi György
Csapatban Péli Zoltán -Szegedi György-Kállai Péter-Dávid
2011. 09. 01
Több mint két hét telt el az első segrei pergetésem óta.Az elmúlt napokat is kihasználtam és amint időm engedi a vízparton vagyok.Ez a hely kétségtele
2011. 08. 28
Ez a pergetés is ugyan úgy kezdődött mint mindegyik...
A már jól megszokott helyeket pergettem végig de sajnos a mai nap eredménytelenül.Kicsit
2011. 08. 21
Pergető versenyek nagyító alatt – avagy kikapcsolódás a természetben?!

A Wikipédia talán az egyik legmegbízhatóbb forrás, ha bár
2011. 08. 17
Élménypeca csukákkal és a Strike Pro csapatával Kistótfaluban, az 5 tó tórendszeren.

A pergető horgászok körében ismertek már a legjob
2011. 07. 18
Feederbottal a Verba Tanyán

Eljött a várva várt hétfői nap. Hajnal 5:00-kor keltünk fel. Gyors reggeli és készülődés után mégegyszer l

Az idei horgászévemet a fővárosi Dunának szenteltem. No, de a valaha kék folyó ez idáig nem volt túlságosan kedves hozzám. Elég sokszor próbálkoztam p
2011. 07. 05
Amennyiben vesszük a fáradságot,és a halak hallásást összehasonlítjuk az emberi hallással,azt tapasztaljuk,hogy a nálunk jóval fejletlenebb halak hal
2011. 07. 02
Ahhoz,hogy megfoghassunk egy halat,először is fel kell hívnunk a figyelmét a csalinkra.A hangok,a mozgás illetve az illatok mellett,a halak nagymérté
2011. 06. 14
Kellemes meglepetés ért az idei első éjszakai horgászatomon az Ölbői-tavon. Szombat délután 5-kor érkeztem meg a tóra bátyámmal, akivel néhány ismerős
« vissza1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 tovább »
A világ halfajokban leggazdagabb családja a pontyféléké, 1500-nál is több alfajt számlál. Megtalálhatók a trópusi- és mediterrán égövben éppúgy mint a sarkvidéken túli édesvizekben. Eredetileg Afrikában, Európában, Észak-Amerikában és Ázsiában voltak őshonosak, mára azonban a mesterséges telepítéseknek köszönhetően az összes kontinensen fellelhetők.