Legfrissebb beszámolók
2009. 12. 08
Sziasztok!
A mai napon a munkahelyemen megátogatott egy horgászbolt tulajdonos barátom,aki dunai viszonylatban kompetens pecásnak számít.
2009. 11. 26
Drávai vasárnap

Az egész heti tervezgetés után eljött végre a vasárnapi pergetés ideje.A "böjtölés" utolsó pár éjszakáján már ha
2009. 11. 09
Ezt a történetet azért osztom meg veletek,mert én még "fiatal"horgász vagyok!
Elmúlt szombaton reggel 7-óra körül keltem!Minden ment a szokásos
2009. 11. 08
tegnap nagyon élvezetes csukázó horgászaton voltam a barátomal öszesen 8 csukát fogtunk enek a történetét fogom most megeleveníteni.regel 8-kor kezdtü
2009. 11. 05
Elöször is mielött megköveznétek tudom,hogy a pisztrángnak tilalmi ideje van ezért persze domolykózni indultam az Ikvára:)!A történethez hozzá tartozi
2009. 10. 31
Eljött a várva várt péntek!Úgy tűnt hogy az égiek is velünk vannak és 4 nap koplalás után ismét pergetni indult a kis különítményünk.A cél mi lehetne
2009. 10. 29
Nemrégiben hallottam az új jogszabályról,miszerint a Nagydunán 1db-ra csökkentették a napi megfogható(megtartható)ragadozó halak számát.Nos nem mintha
2009. 10. 27
Egy napos, ugyanakkor szeles napon indultunk útnak megnézni, hogy mi a helyzet a parton. Semmi értelmét nem láttuk a horgászatnak, ezért össze se rakt
2009. 10. 26
Az elmúlt pár hétben nem mindig sikerült kihozni horgászataimból a várt eredményt, vagyis halat fogni... Ennek ellenére minden adandó alkalommal lelk
2009. 10. 23
Ma kora reggel mentem ki a Dunára pergetni a kővégre, akkora köd volt, hogy 10 méter távol nem láttam el. A csalim fehér twister, 18 g-s fejjel. A víz
2009. 10. 10
...

2009. 09. 19
Halászlé

Furán áll valahogy a csónak, szokatlan neki is a terhelés. Pedig csak ketten ülünk benne, meg a rengeteg cucc. Barátom gyorsan
2009. 09. 14
Vasárnap reggel úgy döntötem hogy kimegyek egy jót pontyozni.Mivel sok víz hiányzott belőle ezért a nagyvizen próbaltam meg halat fogni és sikerült is
2009. 09. 12
Most hétvégén voltunk pecázni.Ahol van a "törzshejünk" ott ojan kicsi a víz hogy fel kellet menünk a nagyvízre ott viszont fogtunk két pontyot es két
Családommal a Duna-Tisza csatira mentünk,mostanában oda járunk.Augusztus15-én is igy tettünk.Hajnali indulás.Mivel már csak fél 6 -kor kezd világosodn
2009. 09. 07
Egy szép kora őszi reggelen indultam útnak, hogy megnézzem jó barátaimat a sügéreket. Mikor megérkeztem a Balatonhoz csodálatos látvány fogadott. A zs
2009. 08. 28
Érzem a wobler hibátlan veretését,amint lassan közeledik a csónakhoz. A nádas szélét inkább csak sejtem,egyedül a medret világítja meg a Hold. Úgy a
2009. 08. 19
Horgásztunk a családdal a tavon és du.4-kor huzta az úszót a hal.Bárcsak ne tettem volna.Hát nem úgy húzta ,hogy eltörte a botot?Majd a damilt is elsz
2009. 08. 16
Délután kimentünk a családdal horgászni az Ócsanálosi horgász tóra és horgásztunk vagy három óráig ,de nem akadt rá semmi.Majd amikor a húgom kiakarta
2009. 08. 12
Délután elindultunk a családdal a Szirmabesenyői ll.tóra.Dobáltam a horgot de nem akadt rá semmi Majd egyszer amikor ki akartam húzni a vízből a horgo
« vissza1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 tovább »
Minél keményebb a monofilzsinór anyaga annál kisebb a nyúlása, de nagyobb a szakítószilárdsága. Ellenben minél lágyabb annál nyúlékonyabb, gyengébb a zsinór.