Legfrissebb beszámolók
2008. 11. 28
Hogy mi a csónakos, akadó melletti úszózás varázsa? Ha a fogási esély felől közelítem a kérdést már azzal lépéselőnyben vagyok, hogy a halaknak ideáli

Hideg vízpermetre riadok, talán elbóbiskoltam volna? Végül is az se lenne csoda, nem sok alvás adatott az elmúlt napokban. Hanyatt fekszem egy
2008. 11. 27
Feleségem látva hogy kevés szabadidőmet legszívesebben horgászattal töltöm, egy okos asszony taktikusságával nagyon szivesen kisér el horgászni. Legfő
Már apró gyermekként is megmagyarázhatatlanul vonzottak a vizek, igaz akkoriban még csak ágúsztatásban, meg kavicsdobálásban merült ki minden tevékeny
2008. 11. 26
Helló!Most arról mesélek nektek amikor lementem a horgásztanyára (Hollandi ut) akkora sügért fogtam az öbölbe, hogy nyomott négykilót.Megharapott sajn
A Képeim!!
Sziasztok!Nagyon szeretek lemenni a lázbérci-viztározohoz!Az a baj vele hogy mi Budapesten lakunk csak egy telkünk van ott.Egyszer fogtam magam és mon
2008. 11. 26
Hajnali 5 óra van, a szemem kipattan, pedig még az óra sem csengett. Nemhiába… szép nap áll előttünk. Ki is kapcsolom az ébresztőt, nehogy feléb
Tisztelt Olvaso!

Mindenkivel szeretnem megosztani az elso feketesugerhorgasz elmenyemet, mert ez nem mindenapi...Egyeves amerikai csere
2008. 11. 25
Tavaly egy szép májusi napon szüleimmel horgásztunk az Őrbottyáni horgásztavon, amikor nagyon érdekes dolog történt velem:
Reggel 8 óra tájban
Ponty a hínárban

Augusztus eleje volt, a délutáni napsütésben fiammal kergettük a keszegeket. A naplementében gyönyörködve beszélgettün
2008. 11. 25
A történet néhány évvel korábbra datálódik amikor is távolabbi nyaralásunk felvezetéseként a család kiruccant néhány napra a Dunára, mondván töltsük e
Egy ritka tizennyolcadik születésnap…

A történet egyszerű(nek) tűnik !! A jégmentessé vált folyón , vízállás,időjárás rendben (&#
2008. 11. 24
Az apró wobbler halkan csobban a part menti bokor alatt…
Pont mint egy kisegér, ami lepottyan a fáról, egy pillanatra megáll, majd e
2008. 11. 23
November 21.-én igen erős folyás mellett sikerült Balatonon a Tihanyi kútból kifogni 3 fehér süllőt, illetve kősüllőt. A víz sodrásának erősségére je
2008. 11. 20
xc
2008. 11. 18
Fel a felkapókarral!

Alig kelt fel a nap, amikor felmarkoltam felszerelésemet, és elindultam a telkünktől néhány méterre lévő Keleti-fő

Bizonytalanul nézegetem a csurig megpakolt csónakot, ahogy ring az apró hullámokon. Öt napra való felszerelésen kívül ott kucorog kics
2008. 11. 18

Munkahelyemen azt mondtam, fogorvoshoz megyek, a feleségemnek azt, hogy túlórázok (a szomszéd csininek meg azt, hogy kezét csókolom), én meg i
« vissza1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 tovább »
A horgászorsót a III. századi Kínában találták fel. Európában mégis csak a XVIII. század folyamán kezdett elterjedni. A multipikátoros orsót Kentucky állambeli George Snyder órásmester gyártotta le először. Az állódobú orsó műszaki tervét Alfred Holden Illingworth angol úriember készítette el.