Legfrissebb beszámolók
2008. 11. 17
A nyár egyik, számomra legemlékezetesebb horgászkalandját írom most le, ami egy augusztus elejei balatoni horgászatnak köszönhető.
Az egész úgy
Bizonyára sokmindenkivel előfordul, hogy nagyon szeretne kipróbálni egy új horgászmódszert, de nem mer egyedül belevágni, és senki nincs, aki segítsen
- 1 –

Már november van.
Kósza villanások képében rémlik fel bennünk az eltűnt, távoli nyár.
Ha nem is a hormonok, d
- 2 –

Jócskán benne jártunk már a napban mikor gyomrom után döcögősen, de beindult agyam is.
- Minek ülök én itt, ahelyett
Az ajándék varázsa

Már 3 éve ismerjük egymást Tomival, jó barátommal, akivel évente kétszer tudunk pár napot találkozni a nagy távolság
2008. 11. 16
Őszi rakós botos horgászat

Délután fél kettőkor értem ki a bányató partjára, épp szabad volt a stég, ahova ülni szerettem volna, a bedő
2008. 11. 15
Üdv mindenkinek
Szeretnék egy pár szóban megemlékezni az idei év balinozásairól.
Érdekes,hogy egész nyáron ezeket a szépségeket kergett
2008. 11. 14
Ez a kis történetem nagyon-nagyon régen történt még az üveghegyeken túl, ott ahol a kurta farkú malacka túr, vagy nem is á már megvan 1997 vagy 1998
2008. 11. 10
Miért van az, hogy a Duna-Tisza csatornán tavasszal fogtam utoljára normális halat, és mégis képes vagyok szinte minden héten kinézni ide fogás remény
Biztos sokunkkal előfordult, hogy egy adott helyen járva, eszünkbe jutnak különböző emlékek, az ott eltöltött felejthetetlen napokról, órákról, pe
2008. 11. 06
Két hétvégén a barátommal, a Pötrétei -II.tavon horgásztunk. Maga a horgászat viszonylag jól sikerült.Ami csalódást okozott, a töklevél csaknem 3 éve
2008. 11. 04
Nyár közepe volt. Egy hetes eredménytelen sátorozás után hazatérve kissé fáradtan
úgy éreztem hogy ma este le kell menjek wobblerezni .Mohácson
A Helyszín a Duna-Delta Chilia ág.

Második reggel a faházban. Kisvirág teljes kómában tapogatózik kifelé az ágyból.
- Már megin
2008. 11. 04
Egész héten nagy volt a hajtás a munkahelyen, ezért szombaton még a tervezett horgászat ellenére sem akartam korán kelni, így aztán nem állítottam be
2008. 11. 02
Ma egész álló nap azon fáradoztunk édesapámmal,hogy becsapjunk néhány csukát a Duna-Tisza-csatorna állományából.Sajnos a horgászat nem úgy indult,ahog
Nyár vége felé, egy hétköznap kimentem az ecseri horgásztóra. A sok ismerős közül a legrégebbihez szegődtem. Elmondása szerint jó helyre ült, és nagyo
2008. 10. 31
A csodacsali

A járatott horgászújságok PR cikkei, de a saját tapasztalataim alapján is elmondhatom, hogy a horgászat tudományossá tétel
2008. 10. 30
Horgászélmény:
Életem első Csukái

Már 7 éve horgászok, és már sok módszert kipróbáltam. Már fogtam pontyot, busát, amurt, keszeg
2008. 10. 29
A viktória tavakon a legnagyobb halam az 13,5 kg volt!:P:D
2008. 10. 27

Engem nem szeret a Tisza...

Alig tíz éves - tehát még aránylag rövid - horgász pályafutásom alatt volt szerencsém szép
A viza íváskor akár 7 millió ikrát is lerakhat, azonban csak 12-18 éves korában éri el az ivarérettséget. Hossza elérheti a 9 métert, súlya pedig az 1500 kilogrammot. Akár 100 éves koráig is élhet.