Bajnoklesen | Energofriss | Halveszély! | Külföldi horgászatok | oRIGo | Rablótanyákon | Reklám | Verseny | Videópályázat
Rablótanyákon 39. rész
Feltötés dátuma:
Kommentek száma:
Pontozás:

Kulcsszavak:
Hozzászólás:
2009. november 26.
Szia!

Én hétvégén voltam egy este süllőzni a közlei tavon, nem túl mély 1-1.5 max. 2 méteres mélységgel rendelkezik.
18:00 után hirtelen életre kelt a viz, voltak kaffantások, szürcsölések, buffogások, amik arról árulkodtak, hogy még igencsak aktivak a ragdozóink.
Többnyire harcsák durrogtak, de volt azért itt-ot egy két szebb rablás is, amiket már valószinűleg süllők követtek el.
Rávilágitottunk a víz tetejére egy nagy hatótávolságú lámpával és csak néztem, a felszinen rengeteg sneci ugrált, hihetetlen, még a közelünkben is a partnál ott nyüzsögtek kint a legszélében.

Hiába írunk november végét, a halaknak nincs naptárjuk.
2009. november 26.
Sziasztok mindenkinek!
Én is kint voltam tegnapelött a Boki-dunán.Próbáltam süllőzni de inkább ázkolódtam,mert zuhogott az eső.A felszíni aktivitás itt is eléggé nagy volt.Még a balin is rabolt eléggé jól.Próbáltam rádobálni de nem volt sikerem.Később délután behúzódtam a Külső-bédára és megpróbáltam élő kishallal csukázni.Fogtam is egy szebbet 56cm,na meg több 30-35 centiset.Amiket természetessen vissza is tettem a vízbe.A víz eléggé melegnek tűnt nekem még,és még az álló vizen is eléggé nagy volt a halmozgás.Mozgott a fehérhal is és láttam néhány ponty ugrást is.Meglepő volt....
Jó lenne erre a jelenségre választ kapni,mert ilyenkorra azért már el szoktak vermelni a halak nagy része.
Üdv mindenkinek és görbüljön.Csukavadász/Nándi/
2009. november 23.
Köszönöm a válaszát Bokor Úr.Tisztelettel:diko
2009. november 22.
Diko, Akkor éppen 4/0, vagy 5/0 méretű Mustadokkal horgásztam, ezt láthatod a felvételeken. Üdv, BK.
Köszönöm a segítséget Csukavadász1, Karcsi bá'!
Csak nyugodtan "oktasson ki" mindenki, ugyanis sok helyütt rámfér!
Valóban, inkább az a típus vagyok aki biztosra megy és inkább erősíti mint finomítja a szerelékét...:)
A hétvégén kimentem egy kövezés melletti homokzátonyra, márnákra spekulálva (!monofillal!), de siker nélkül. (Inkább csak összefagytam a ködbe)
Ennek ellenére meglepett a féhérhalak felszíni aktivitása, amely a nyári meleg reggelekéhez hasonlított ! Azonban a rablók nem követték őket ugyanis rablás nem volt (legalább is a felszínen nem). Azt hiszem az idén már nem nagyon erőltetem a fenekező horgászatot...:((
Minden tanácsot/véleményt nagy örömmel fogadok, bármi legyen is az.
Örömömre szolgál, ha a horgásztársakkal folytathatok eszmecserét!
Üdvözlettel: Sunyér/ Ádám
2009. november 22.
Tisztelt Bokor Károly!Meg tudná esetleg mondani hogy milyen nagyságú,és márkályú horogal horgászik a videón.Válaszát köszönöm!Üdv.diko
Sziasztok!

Reggel óta gondolkodom, hogy menjek-e süllőzni. A kérdés eldőlt: leléptem!!!!
2009. november 21.
Sziasztok ma mégegyszer!
Üdv Karcsibátyám neked külön is.Örömmel tölt el,hogy a válaszomat jónak ítélted,bár mégegyszer mondanám Sunyernek,hogy ez az én tapasztalatom csak.Ja és nem szeretném a kérdéseket megválaszolni egy olyan valaki helyett akinek én a nyomába sem érhetek mind horgásztudás,mind pedig szakértelem tekintetében.Ezért elnézésed kérem Karcsibátyám.De azért egy biztos,hogy a Duna az a Duna és ha süllő vagy harcsa akkor a számomra ez a víz a favorit és én itt szereztem meg mindazt amivel sikeres lehetek ha elmegyek horgászni és ha a Fortuna is kegyes.Mert ugye a horgászathoz nem csak tudás és nem csak szerencse kell hanem egyszerre minkettőre szükség van. Na de nem is szaporítanám tovább itt a szót.Üdv mindenkinek és görbüljön a bot.Csukavadász/Nándi/
Sziasztok, Sunyer, A Csukavadász válasza a kérdésedre 5 pontos. Teljesen elmondta a lényeget, de azért én is mondom, hogy ma már a 30-as legyen a max. Régebben erősebbet is használtunk. Harcsaveszélyes, vagy nagyon nehéz terepen esetleg egy kicsit erősebbel is működhet a dolog.

Diko, örülök, hogy a Tiszán is működik a módszer, de ennek minden folyóvízen eredményesnek kéne lennie. Üdv. BK.
2009. november 21.
Szia Sunyer!
Bár nem az én tisztem ezt neked megválaszolni mint szakembernek,de a saját Dunai tapasztalatom az,hogy nem kell feltétlenül a vastag sprőd damilokat erőltetni.Én inkább használok 25-30-as vastagságú damilt,de azzal fullra feltöltve az orsót.Mint,hogy minél vastagabb a damil annál kevesebb a kapás/de ez csak az én tapasztalatom/ezért választom inkább a közepes de jó minőségű damilokat.Tehát összegezve én a Dunára 25-30-as damilt használok a süllőzéshez,de azzal teljessen feltöltöm a 40-es méretű orsót.Ha meg netán harcsa jönne akkor vagy-vagy/bár én könnyen ugrálok ugye a csónakom miatt/.De szerintem akkor is elég ez a vastagság ha nem csónakból horgászol.Egy 5-10 kilós hareszt meg lehet fogni egy ilyen damillal is,nem kell ahoz 50-60-as fűnyíró zsinór..Bár ez horgász válogatja is lehet,van aki az erősebb/vastagabb/zsinórokhoz van szokva van aki meg túlfinomítja a szerelést.
De ne érezd ezt a válaszomat kioktatásnak,csak az én tapasztalatomat osztottam meg veled.A teljes,szakszerű választ Bokor Úr tudná inkább neked megadni.Ja és a 25-30 az nem fonott,hanem monofilra értendő.
Üdv,és görbüljön a bot.Csukavadász/Nándi/
Szuper a videó! 5*
Teljesen egyetértek Csukavadasz1! Valóban tanulságos volt.
Annyit kérdeznék, hogy hányas zsinórral érdemes leginkább ezt a módszert alkalmazni?
Mert én elsőre olyan harmincasra gondoltam.
Harcsa nem szokott rávágni? Márcsak ezért is félek a vékony zsinórtól...
Tisztelettel: Sunyér
2009. november 20.
Ismét egy olyan videó amiből tanulni lehet.Megfigyelhető egy nagyon jó csalizás,nagyon jó szerelék,nagyon szép fogás./A szereléket én is így használom...eredményesen./Na és persze a jó öreg Duna déli része.Kellemes volt ezt így egyben látni.Köszönet érte.Azt hiszem,hogy akinek ezután nem jött meg a kedve a süllőzéshez az ne is menjen.-))))Egyszóval ez megint egy csillagos 5-ös Karcsibátyám.Üdv:Csukavadász/Nándi/
Tisztelt Bokor Károly!Nagyon szuper videó!!!Nálunk a Tiszán is eredményesen alkalmazható ez a módszer!Sok szép süllőt hozott már!Üdv:diko
Rablótanyákon 39. rész
2009. október 30.
Amurvadász 6. rész
17256
« vissza10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 tovább »