Bajnoklesen | Energofriss | Halveszély! | Külföldi horgászatok | oRIGo | Rablótanyákon | Reklám | Verseny | Videópályázat
Lázár Márió videója
Feltötés dátuma:
Kommentek száma:
Pontozás:

Kulcsszavak:
Hozzászólás:
2013. május 19.
Azt hiszem most már kijelenthetem, hogy: Ez a legjobb videó! Innovatív, hangulatos nem tudok még mit hozzáfűzni. Hajrátok! :) Nagyon remélem, hogy ti nyertek majd, ha egyáltalán lesz eredményhirdetés :P
2013. január 29.
Nagyon tetszik a hangulata az egész videónak!a zenék is nagyon jók lettek!:) Az instrumentális számnál mintha csak a Walter Tamás dvd-t néztem volna, abban volt ugyan ilyen a zene!:) Gratulálok!:)
Az első 2 perc felvezetés rohadt jó, meg a zenék is! Viszont kicsit olyan mintha 4x kezdődne.
2013. január 27.
szívmelengető vidi ebben a zord téli időben :) 5* köszi !
2012. december 17.
Van fantäziätok az biztos... :-)
2012. november 19.
Sziasztok!! Nagyon KIRÁLY!!!!
Jó kis video, ügyesek vagytok!
2012. november 15.
Nagyon jó vissza olvasni ezeket a komikat , nem gondoltuk volna ennyien írnak majd a film alá . Köszönjük mindenkinek aki megnézte és értékelte idáig ! :) Üdv : Lázi , Kincses
2012. november 13.
Igényes felvételek, király vágás! Szerintem tök király videó! Nem is merem elküldeni a sajátom! :P Nálam 5-ös!
2012. november 12.
Sziasztok!! Nekem átjött !!! Kreatív és ötletes volt !!! Egy igazi horgásznap, volt benne minden!!! Nálam 20 pontot érne de 5 a max. K Lacháza mellet van Áporka az is jó hely!!!
Irgalmatlanul fasza videó lett sráácok!! Hónapok óta vagy talán évek óta ez a videó tetszett a legjobban!! üdv Dani!!
2012. november 10.
Köszönöm szépen Lazi a segítséget,végre sikerült feltölteni a videómat :D...nagyon tetszik avideótok sok sikert kívánok,ment az 5 pont.szia
Szia Arki ! :) Az info@peca.hu- ra küldj egy üzenetet , hogy szeretnél videót feltölteni a pályázatra és leírják mi a következő lépés , vagy ugyan erre az email címre küld el a videódat a http://www.toldacuccot.hu/ -n keresztül :) Remélem segítettem :)
Minden tiszteletem a tiétek, ez nagyon ott van! Igaz, hogy nem a horgászat van a középpontban de a hangulatot nagyon átadja. Az utolsó hozzászólásod meg mindent elmond! Még hogy csak az időseknek való és unalmas...ezt a videót kéne mutogatni minden kis pöcsösnek aztán talán nem az iphonokért való sorban állás lenne a hobbijuk, hanem hogy hajnalban már a parton lesik a napfelkeltét!
Biztos vannak benne hibák is, de miben nincs?
5 pont
2012. november 09.
a végére jó ötlet volt betenni Fanka és Kowa számát !! Gart 5 pont szerintem egy remekmű !
sziasztok ,légyszi segitsetek hogyan lehet feltölteni a videót mert nekem sehogy se sikerül.
2012. november 08.
Kevés a hal,kevés a peca....de nagyon fa...a videó....baromi jó,nagy gratula...nem vagytok elveszett arcok:-)..csao Qruka
2012. november 07.
Tetszik,mert jó felvételek vannak benne, laza, de komolyság (tartalom) is van benne. Rólatok szól, de mégis bárki számára érdekes lehet, aki a pergetés iránt érdeklődik. Gratulálok:)
Igen ! Sokat gondolkoztunk rajta , hogy milyen videót csináljunk . Először oktató jellegű összevágásra gondoltunk , saját tapasztalatokkal megtölteni ezt a tíz percet . A videózásokon sok lírai képsor meg minket jellemező jelenetek , hülyeségek gyűltek össze , ezek abszolút minket jellemeztek . Vissza adták milyenek vagyunk , milyen természetünk van . Vissza nézve rájöttünk inkább megpróbáljuk átadni az érzést milyen elmenni egy ilyen vízterületre kikapcsolódni , lazulni . Sok velünk egykorú amikor meghallja , hogy hobbink a horgászat ezt mondja " Az unalmas és időseknek való " szerintem ezzel a pár képkockával megmutattuk nekik , hogy nem unalmas ! Nekem izgalmasabb elmenni az egyik legjobb barátommal egy ilyen természetes környezetbe pár napra , mint lemenni a hajógyáriszigetre pár nagy dumát elejteni majd másnap józanodni facebook előtt és virtuálisan sztorizgatni mekkora arc voltam az éjszaka . Ezt a kisfilmet nem csak a videópályázatra csináltuk hanem magunknak is , hogy ezt vissza nézve inspiráljon , hogy mindig próbáljunk különbek lenni mint a sok megromlott ember ! Nekünk ezt jelenti a horgászat . A kiscsukából meg csak a vízet csavartuk ki :D
Ment rá 5*!
2012. november 07.
Jó kis film, gratula! A kis csukának, azt hittem kitekeritek a nyakát:-)))) A zene választás is jó!
Grat. srácok!
Az első képkockától kezdve vártam,h mi lesz még...szerintem nagyon jól összefoglaltátok,h egy ilyen környezetből hogyan szakíthatja ki magát az ember, hogyan töltődhet fel kint a természetben. Szép képek, ügyes felvételek, amennyire kell néha vicces is, szal ha egy szóval kéne jellemeznem: KIRÁLY!!! :) Sok sikert, csak így tovább, látszik,h van hozzá érzéketek...hátra lehet dőlni és várni a pontokat, tőlem ment 5! ;) (remélem megnyeritek)
Márió for president! :D

duba akinek átjöttamondandó
Üdv! Végre valakik! Nem a jól megszokott, (szerintem) kiégett receptet követitek, hanem kreatívak vagytok. Ez a videó a hibáival együtt is tökéletes. Szurkolok nektek, és megyen az 5-ös.
2012. november 06.
Köszönöm az értékeléseket az építő és a dicsérő kritikákat egyaránt . Nagyon örülünk , hogy a többségnek tetszik a videónk . A mellényeket egy militari boltban vettük körülbelül 15 ezer forintért , taktikai mellény néven fut . Nagyon hasznos, kényelmes , előnyös rövidebb túrákra . Jó a súly elosztása , mintha a viselőjén se lenne a mozgásban se korlátozza . Nekünk már megvan 2 éve jó pár pecánál velünk tartott de semmi baja ( nem kíméltük ) . Sok pergetőtáskával volt dolgunk, de ez jött be a legjobban . Nem utolsó sorban nem semmi vele megjelenni , amit próbáltunk a vidiben is érzékeltetni ! :D
Tőlem ment a 5 pont, több szempont miatt is párat kiemelnék, ami megfogott:
1.RSD - magam is kedvelem - sőt a kedvenc vizem - és sokat horgászom! :)
2. Magával a videó hangulatával is tudok azonosulni, mivel általában én is másodmagammal járok pergetni és hasonló közegben zajlanak ezek a horgászatok
3. A témája, mint már említetted panelből a szabadba
4. A jól összeválogatott zene!
5. És talán legfontosabb a CSAJ! :D (persze csak poén!)

Összességében gratulálok és hajrá!
2012. november 06.
Ötletes , kreatív, nem egy megszokott darab :):):). Klassz, grat!
W.
Csatlakozom a korában írókhoz, tényleg szép a videó kivitelezése, jó hangulata, ill. erősen kevés horgászat/hal kb. 2 perc a 9-ből, bár amit akartatok fílinget azt átadta. Ami az egészből negatívan jött át, amikor megfogtad az első retúr balint, csak fogod a csalit, az meg lóg, majd vergődik a horgon, míg beszélsz. Ez miatt nálam 3-as.
Igényes munka!

Jó zenék, szép képek. Lehetett volna picit több peca.

Grat.: Viktor

Igor Presnyakov miatt 5pont!
Helló !

Fain videó ! Érdekelne egy kis infó erről a terepszínű mellény-hátizsákról. Márka, hol, mennyiért? Köszi !
Tőlem 5p:) Tetszett végig ,-) De a vége a csajjal na az látszik van akváriumotok mind a kettőtöknek :) Egy Hofi idézet (Logika) :)
Ment az 5-ös!
Nekem meg 5-ös..!!!

Haver(ok) buli fanta meg szép környezet,kellemes időtöltés mi kell még..???
Semmi..

Max a vizparton napozó csajok becserkészése...:)
2012. november 06.
Kösz az igazán korrekt választ!
+ pont!
Szia ! :) Igen az összevágás után elsőre nekünk tartalmilag teljesen rendben volt ,talán a " Végre kész a videónk " öröm elvakultsága miatt, majd pár nap után amikor már többször néztük vissza kezdtünk érezni mi is valami hiányt .Viszont inkább az érzést akartuk bemutatni , hogy milyen kiszabadulni a betonrengetegből és elmenni egy vízterületre pecázni ami talán nem is a halfogásról szól ( " Miért mennek az emberek horgászni? Néhányan azt mondják halat fogni, ez nyilvánvalóan nem igaz. "
John Randolph ) A horgászat csak ürügy , hogy kint legyünk a természetben és talán ez a lényeg , nekünk legalább is ez . :) Köszönjük az első értékelést van benne igazság . :)
2012. november 06.
A zene jó! A vágás jó! Van benne ötlet, talán kicsit túl sok is. Nekem olyan, mintha többször kezdődne, de kicsit hiányzik a közepe, a lényeg, a tartalom. Keveslem a fogott halak számát is, elvégre ez egy horgászvideó. Amúgy nem lett rossz, nálam 4-es.
2012. december 07.
Kádár András videója 3.
104
23374
« vissza1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 tovább »